Jaki jest termin realizacji zamówienia i jak to sprawdzić kiedy do mnie wyślecie ?Termin realizacji wszystkich produktów znajdziecie przy każdym produkcie w zakładce TERMIN. Zakładka TERMIN znajduje się w pod podglądem i zdjęciami na stronie sklepu. O wysyłce zamówienia zawsze informujemy mejlowo (nie sms) na adres podany w zamówieniu, mejl zawiera numer przesyłki. Przesyłki można śledzić na stronach przewoźników.
Jaki jest koszt wysyłki ?
Czy można jeszcze coś dodać do złożonego już zamówienia ?Niestety ze względu na dużą ilość zamówień i skomplikowany proces wysyłkowy nie jesteśmy w stanie łączyć zamówień. Jeśli chcesz coś jeszcze dodać to trzeba złożyć nowe zamówienie i opłacić nową przesyłkę.
Jak to robicie, że Wasze przesyłki docierają bardzo szybko i zawsze na czas ?Sekret tkwi w tym, że wszystkie nasze produkt produkujemy w Polsce, więc nasze przesyłki InPost Paczkomaty, InPost Kurier są przesyłkami krajowymi. Jeśli zamawiasz produkt podobne do naszych w innych firmach, zwróć uwagę gdzie mieści się ich siedziba, tak aby uniknąć rozczarowania i otrzymać przesyłkę na czas.
Nie udało mi się odebrać przesyłki w czasie określonym przez przewoźnika, jaki jest koszt ponownego wysłania ?Przesyłkę wyślemy ponownie jak tylko wróci do nas. Koszt dodatkowej przesyłki to 30 zł (koszt ten zawiera zwrot przesyłki do nas i ponowną wysyłkę). Opłatę dodatkową prosimy wpłacić na nasze konto bankowe, podane na dole strony sklepu, z dopiskiem: ponowna wysyłka i numerem zamówienia
Czy napis na naklejkach i naprasowankach może być DRUKOWANY (napisany dużymi literami) ?Czy litery będą drukowane czy pisane zależy od Ciebie, jeśli wpiszesz je drukiem na stronie sklepu to my wyprodukujemy je zgodnie z zamówieniem.
Czy oprócz imienia i nazwiska można zamieścić inne informacje np. numer telefonu ?Na naklejkach i naprasowankach można umieścić numer telefonu, adres a nawet grupę krwi lub inne ważne informacje np. alergia na białko. Jednak trzeba pamiętać im dłuższy napis tym literki będą mniejsze.
Czy możemy zwrócić produkt jeśli nie jesteśmy zadowoleni z zakupu?Przyjmiemy zwrot, jeśli wystąpił problem z jakością produktu.
Czy naklejki stracą kolor podczas wielokrotnego mycia w zmywarce ?Kolory i napisy są niezmywalne nawet podczas wielokrotnego mycia.
Czy naklejkę można wielokrotnie zdejmować?Nie. Radzimy aby nie odklejać raz naklejonej naklejki. Jej powierzchnia może się zdeformować.
Jak przygotować powierzchnię przedmiotu ?Podłoże powinno być czyste (nie tłuste) i suche. Im gładsza powierzchnia, tym lepsza przyczepność naklejki.
W jaki sposób wprasować naprasowankę z nadrukownym imieniem i nazwiskiem ?Wszystkie instrukcje dotyczące sposobu użytkowania produktów znajdziesz w zakładce Porady oraz na opakowaniu każdego zmówionego produktu.
Czy jeśli wybiorę różne produkty ze strony sklepu i zrobię swój zestaw to mogę liczyć na rabat ?Rabaty cenowe dotyczą tylko Zestawów zamieszczonych na stronie sklepu.
Niecierpliwię się bo otrzymałam potwierdzenie wpłaty a nie otrzymałam zamówienia ani żadnej informacji o wysyłceNim do nas zadzwonisz lub napiszesz maila, prosimy sprawdź czas realizacji zamówionych przez Ciebie produktów (czas realizacji znajduje się w Zakładce Termin przy każdym produkcie) i czy już minął. Czas realizacji jest liczony od daty wpłynięcia zapłaty za zamówienie. Jeśli nadal masz wątpliwość prosimy o kontakt mailowy sklep@podpisane.pl :)
Potrzebuję naklejki i naprasowanki na 1 września, to kiedy najlepiej zamówić aby doszły na czas ?Nie czekaj do ostatniej chwili !!!
Aby uniknąć stresu rekomendujemy zamówienie na początku wakacji, wtedy gotowe zamówienie wyślemy w dogodnym dla Ciebie terminie albo przed Twoim wyjazdem na urlop albo tuż po powrocie. Zamawiając prosimy też uwzględnić czas dostarczenia przesyłki. Warto też pamiętać o wcześniejszym zamówieniu tak, aby pozostawić sobie trochę czas na wprasowanie czy przyszycie zamówionych metek.
Mam pytanie dotyczące terminu realizacji czy lepiej zadzwonić czy wysłać maila w tej sprawie ?Prosimy o przesłanie maila na adres sklep@podpisane.pl z podaniem numeru zamówienia i pytaniem, które chcesz nam zadać. Dziękujemy :)
Dlaczego nie realizujecie przesyłek za pobraniem ?Nasze produkty są produkowane na zamówienie i noszą imię i nazwisko podane przez osobę zamawiającą, dlatego w razie nie odebrania i nie zapłacenia pobrania, nie możemy ich ponownie sprzedać.
Czy mogę dodać swoje dodatkowe symbole graficzne do zamówienie np. :) albo ~~~~Niestety nie, wszystkie dodatkowe napisy czy symbole zostaną przez nas usunięte przed produkcją. Niestety nie możemy też zagwarantować, że każdego klienta o tym poinformujemy.
Czy naprasowankę z imieniem i nazwiskiem można usunąć ?Nasze naprasowanki mocno łączą się z tkaninami i nie można ich usunąć ale dzięki temu są trwałe i nigdy nie odpadają w praniu.